Iedereen heeft daar zijn eigen aanpak voor, maar het blijft altijd lastig. Voor een starter is het nog moeilijker, want klantenwerving leer je volgens mij vooral door ervaring. Speciaal voor zzp'ers en ondernemers die zelf moeten uitvinden hoe ze acquisitie kunnen plegen, schreef Petra Smit-Wattez het boek 'De Klik-methode: Hoe je moeiteloos nieuwe klanten vindt'.

Petra Smit-Wattez is psycholoog en directeur van All Telemarketing, bureau voor telemarketing en strategisch advies op het gebied van acquisitie. De KLIK-methode is volgens Petra speciaal ontwikkeld voor ondernemers en zzp'ers die verkopen niet als beroep hebben (dus voor het overgrote meerendeel van de leden van MKB Duiven).

Kijk voor meer informatie over de KLIK-methode op de website: www.deklikmethode.nl. De workshop is op dinsdag 6 februari en wordt gehouden in de vergaderzaal van Hotel Gieling. De workshop begint om 20.00 uur en de deelname is gratis.