Dit kunt u van R&D TeleBusiness verwachten

Of u ons nu inschakelt voor TeleMarketing, TeleSales, TeleTraining, TeleIncasso of TeleService; kwaliteit en betrokkenheid staan bij ons centraal.

We werken altijd volgens het onderstaande stappenplan:

  1. kennismaking en inventarisatie
  2. prijsopgave
  3. voorbereiding (productkennis en inrichting database/agenda)
  4. bellen/trainen/afspraken inplannen
  5. tussentijdse rapportage/evaluatie
  6. afronding van het project

R&D TeleBusiness levert maatwerk. We denken met u mee hoe we het beste resultaat behalen. Waar mogelijk laten we u profiteren van ons netwerk.

Ons doel: langdurige samenwerking

Wanneer we voor u bellen, doen we dat als ‘collega op afstand’.

Dat vergt uiteraard inspanning van onze kant, omdat we ons helemaal in uw bedrijf en uw producten of diensten verdiepen. Maar deze werkwijze vraagt ook iets van u. Het is namelijk net zo belangrijk dat uw medewerkers weten wie die tijdelijke externe ‘medewerker’ is.

Hoe vaker we samenwerken, hoe korter onze inwerktijd kan zijn en hoe beter we weten wat we aan elkaar hebben. Daarom biedt R&D TeleBusiness haar diensten vaak aan in abonnementsvorm.

Het resultaat van onze samenwerking

R&D TeleBusiness streeft altijd naar kwaliteit. Dus regelen we liever drie bezoekafspraken voor u, die een grote kans van slagen hebben. Dan dat we uw bezoek aan 30 bedrijven ‘opdringen’, die niet echt geïnteresseerd zijn.

We vinden het belangrijk om een telefonisch visitekaartje van uw bedrijf te zijn. Daarbij zijn volgens ons vanzelfsprekend:

  • oprechte belangstelling voor uw klanten (vaste scripts zijn bij ons taboe);
  • klantvriendelijke en betrokken (sales)gesprekken;
  • enthousiasme voor uw bedrijf, producten en diensten.

Bent u benieuwd of onze werkwijze bij u past? Maak een vrijblijvende afspraak.

Top