Een vriendelijk telefonisch betaalverzoek leidt tot klantbehoud

Lastig hoor, een vaste klant die niet betaalt.

Meestal besteedt u als MKB’er openstaande vorderingen liever niet uit aan een incassobureau. U houdt de relatie met uw klantenkring immers graag goed.

Een pre-incasso (TeleIncasso) kan in dit geval uitkomst bieden. Onze ervaring is dat TeleIncasso dikwijls leidt tot klantbehoud en dure incassoprocedures voorkomt.

Pre-incasso voorkomt kostbare incassoprocedures

Bij een pre-incasso (TeleIncasso) bellen we uw debiteur om te vragen waarom er nog niet betaald is.

Voor ons als ‘buitenstaander’ is het makkelijker om - zonder dat emoties de overhand krijgen - te informeren naar de reden van de betalingsachterstand.

In de meeste gevallen zijn ons luisterend oor en onze vriendelijke aansporing voldoende om uw klant te laten betalen. Een dure incassoprocedure opstarten is dan gelukkig niet nodig.

Wilt u meer weten over TeleIncasso? Neem gerust contact met ons op.

Top